niedziela, 10 czerwca 2012

Dzień dobry


Zrobiłam sobie dzień przerwy w pisaniu bo postanowiłam kompletnie odpocząć od miasta i cywilizacji ;) Kiedy tylko wczoraj wstałam, w sumie dość późno bo było ok.12, postanowiliśmy z bratem jechać do nas na działkę, a jest to kompletna wieś w środku lasu. Tak też zrobiliśmy, spędziliśmy tam cały dzień na nic nie robieniu, wieczorem wróciliśmy do Poznania i poszliśmy na „parapetówkę” do koleżanki i dlatego było ciężko mi wczoraj się zmotywować i coś napisać ;) Dzisiaj  wstałam równie wcześnie jak wczoraj ;p i później poszliśmy z rodzicami na stary rynek i jarmark zobaczyć jak wygląda. Było całkiem fajnie gdyby nie deszcz, który zaczął padać i pada do teraz ;) Na starym rynku jest mnóstwo Irlandczyków i Chorwatów, jest głośno i wesoło, aczkolwiek z tego co widać w wiadomościach, Chorwaci są bardziej nieznośni ;)

Przygotowałam dla was luźny zestaw, który można założyć na ur., do szkoły czy pracy ;)
Mam nadzieje, że mój pierwszy dzień w pracy nie będzie tak ciężki i będę miała siły się jutro odezwać ;)
                                                Spodnie-Bershka
                                                Bluzka-targ
                                                Buty-Mango
                                                Torebka-Batycki
                                                Pasek- Kameralny butik w Poznaniu

   Zapraszam do obserwowania,mam nadzieję do jutra ;)



2 komentarze:

  1. Ten pierścionek w kwiaty piękny :-)
    Zapraszam: http://eiffla1997.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzka i buty:) fajny zestaw :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń