sobota, 16 czerwca 2012

Nowości


Cześć ;)
Już nie pisałam aż tydzień,  ale to z braku siły moja nowa praca okazała się trudniejsza niż myślałam i jest w strasznie głupich godzinach ;/ Cały dzień mam stracony, rano wstaje jadę do pracy a wieczorem kiedy wracam jest 20 i już kompletnie nie mam siły po całym dniu.
Nie miałam także czasu na robienie zdjęć moim stylizacjom, ale znalazłam chwilę na małe zakupy z moją mamą ;D Z racji ze zbliżają się letnie dni i będą bardzo wysokie temperatury musiałam zakupić sobie sandały bo ostatnio moje ukochane stare nie podołały i rozkleiły się na amen. Znalazłam także śliczną bluzko-koszule w świetnym różowym kolorze i nie zawahałam się jej kupić ;) Teraz wrzucam wam kilka zdjęć moich zakupów a już nie długo, kiedy przyzwyczaję się do pracy i zgadam z moją fotografką ;p wrzucę zdjęcia moich stylizacji.

                               
                                          Różowa koszula- stradivarius
                                          Sandały na koturnie-Bershka
                                          Sandały czarne-stradivarius
Mam nadzieję, że niedługo znajde chwile i wrzuce coś więcej ;)

5 komentarzy:

  1. Great shirt! ;)

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Kisses

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie ukradłabym Ci koszulę i koturny<3 powodzenia w pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna koszula!

    Pozdrawiam serdecznie, pięknych wakacji! :)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń